Friday, September 19, 2008

Benarkah Habbatus Sauda’ penawar bagi segala penyakit?


Melalui pengalaman para pengguna yang menggunakan Habbatus Sauda' sebagai makanan tambahan secara tetap, mereka mendapati Habbatus Sauda' dapat mengubati bermacam-macam penyakit antaranya :-
• anticancer (pencegah kanser yang berkesan)
• antihistamine (pencegah alahan)
• antioxidant (pencegah kerosakan sel)
• antibiotic (pembunuh kuman)
• antimycotic (antikult)
• bancho-dilating effect (pengembang saluran pernafasan)
• masalah buah pinggang - batu karang, bengkak buah pinggang
• memperlancarkan keluarnya kencing
• memperlancarkan darah haid
• melancarkan pengeluaran susu ibu.
• masalah angin ahmar - merawat penyakit stroke / lumpuh sebelah badan
• mengeluarkan angin dari perut
• menambahkan ghairah seks
• masalah seksual - mati pucuk, kurang ransangan seks
• masalah dalaman wanita - fibroid, menopause, keputihan, jangkitan kulat
• masalah penafasan - asma, batuk berkahak, bronchitis
• masalah peredaran darah - anemia, darah tinggi / rendah
• masalah mental - meningkatkan kecergasan minda
• masalah tulang / sendi - gaout, arthritis dan reumatima
• kencing manis, alergi, migrain dan lain-lain

Rasulullah S.A.W telah mengesahkan kehebatan dan keajaiban Habbatus Sauda' dan menyarankan kita menggunakan habbatus sauda' untuk merawat bermacam-macam jenis penyakit. Pembongkaran yang dilakukan oleh ahli ilmuan dan ahli perubatan juga mengesahkan keajaiban dan kebaikan Habbatus Sauda'.

Oleh itu, tidak perlu untuk kita mempertikaikan lagi tentang kebenaran dan kesahihan bahawa Habbatus Sauda' adalah penawar segala penyakit.

2 comments:

Unknown said...

SAYA ADA GOUT SELAMA 9 TAHUN...DENGAN IZIN ALLAH SAYA MENCUBA HABATUL SAUDA DR ARAB SAUDI TANPA MEMIKIRKAN SEMBUH DENGAN CEPAT TETAPI SAYA BERDOA AGAR ALLAH MENYEMBUHKANYA PD WAKTU YG DITENTUKANNYA....SAYA MENGGUNAKAN SELAMA 6 BULAN DENGAN DISPLIN DAN BERPANTANG JUGA....TAK SANGKA IANYA BERHASIL...BENAR ..SETIAP PENYAKIT ADA UBATNYA...SAYA SEMBUH 99% PLUS DENGAN UJI KAJI SAYA SENDIRI IAITU ,SAYA BERBAKAM DENGAN PAKAR TERLEBIH DAHULU DAN MENGAMALKAN HABATUL SAUDA SEHINGGA HARI INI SUDAH 3 TAHUN...ALHAMDULILAH....

Unknown said...

Boleh saya dapatkan habatul sauda yang en gunakan?